3.პროექტებით სწავლებისელეოტრონულ წიგგნსგავეცანი,პროექტების გეგმებს,21 საუკუნის უნარ ჩვევებს.2პროექტებით სწავლებისას მოსწავლეებს უვითარდებატუამრავი მაღალი სააზროვნო უნარი,ელექტრონული წიგნის უდიდესი მნიშვნელობა 1
გავეცანითმე-5 მოდელს,რომელიც დამეხმარა მოსქწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით ,პროექტის დაგეგმვისას უნდა გავითვალისწინოდ რა ტიპის შეფასების იონსტრუმენტებს გამოვიყენებ,შევადგინე მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომის შეფასება შექმნილი შეფასების ინსტრუმენტის მიხედვით.
მეოთხე დღე ეს მოდული დამეხმარა პროექტი ს მსვლელობისას საკვანძო კითხვების შემუშავებაში , რომელიც დამეხმარება მიზნების შესაბამისი აქტივობების დაგეგვაში.ასევე გავეცანი განმავიტაარებელი შეფასების ხუთ სტრატეგიას და მათში წარმოდგენილ შეფასების მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს, რომელიც გამომადგება პროექტის მსვლელობისას და პრეზენტაციის შემდეგ მიღწეული შედეგების მონიტორინგში და შეფასებაში.
ეს მოდული დამეხმარა გმეანალიზებინა სტანდარტები თუ როგორ გამომეყენბინა რამოდენიმე თვალსაზრისით;მიზნების დასახვაში დამკაფიო მიზნების ჩამოყალიბებაში; რისთვისაც გამოვიყენეთ რესურსებიდან 21 ე საუკუნის უნარ ჩვევები' ბლუმის ტაქსო ნომიის ზმნები რათა უკეთ დავგეგმო პროცედურები და აქტივობები პროექტზე მუშაობისას.
Comments
Post a Comment